Ρεστία: 1η θέση στο Διαγωνισμό Enabling Great Start Ups της #Brandup

Με μια διαδικασία που κράτησε σχεδόν τρεις μήνες, από τις εγγραφές των συμμετοχών, στα startup pitches ως την τελική επιλογή, έφτασε στο τέλος του ο διαγωνισμός Enabling Great StartUps που διοργάνωσε το StartUp Lab – Digital Incubator της #Brandup.

Λόγω των αξιόλογων συμμετοχών η #Brandup άλλαξε τους όρους βράβευσης (προς το καλύτερο) και πέραν του νικητή που θα λάβει υπηρεσίες της #Brandup αξίας 10.000 € ακόμα δυο Startups – η δεύτερη και η τρίτη στην κατάταξη – θα λάβουν αντίστοιχο έπαθλο αξίας 5.000 € έκαστη.

Τέλος ακόμα 7 Startups θα ενταχθούν με προνομιακούς όρους στο StartUp Lab της #Brandup ενώ μια ακόμα λόγω του ύφους της θα ενταχθεί τιμής ένεκεν. Οι νικήτριες Startups είναι:

  • 1η θέση: Ρεστία (Περιβάλλον)
  • 2η θέση: Drops (Καλλυντικά)
  • 3η θέση: Leya (Eco friendly μόδα)

Τις υπόλοιπες θέσης έλαβαν οι: YachtMeSail (Τουρισμός), Happyland games (Παιχνίδια / Mob app), Curves (Μόδα), Lingability (Ειδική Εκπαίδευση), Gipedakias (Άθληση), My track net (Εφαρμογή Εύρεσης), Manckey (Παραδοσιακά παιχνίδια) και τιμής ένεκεν Labyrinth of Senses (Εθελοντισμός / Κοινωνική υποστήριξη).

Οι παραπάνω Startups βρίσκονται σε διαφορετικά επίπεδα του κύκλου ζωής τους και η #Brandup θα τους προσφέρει ότι είναι απαραίτητο για την ανάπτυξή τους. Ήδη το Startup Lab της #Brandup έχει ξεκινήσει μια εποικοδομητική συνεργασία με την In4Capital με έδρα το Λονδίνο, ώστε να βρίσκει λύσεις χρηματοδότησης αλλά και business matchmaking για τις Startups του Digital Incubator. Ο CEO της #Brandup Γιώργος Κολομπάκης, μίλησε προσωπικά με όλους τους συμμετέχοντες και η ομάδα της #Brandup έχει ήδη ξεκινήσει την μελέτη για κάθε Startup ξεχωριστά. Η #Brandup είναι ένα Digital Business Intelligence Agency με πολύ εξειδικευμένες υπηρεσίες εκτός των κλασσικών υπηρεσιών του eBusiness, Web Development & Web Marketing.

Έχει εστιάσει στις Startups για αυτό έχει αναπτύξει τεχνογνωσία που ξεκινάει από το #Branding και φτάνει ως το #Funding. Είναι δε από τις λίγες εταιρίες που έχει τρέξει καμπάνιες Crowdfunding, έχει δημιουργήσει πλατφόρμες Voip ενώ είναι η εταιρία που έχει κτίσει πλατφόρμες όπως το #taperaki στο οποίο μέσω του Startups Lab, έχει αναλάβει από το επιχειρηματικό του μοντέλο ως το μάρκετινγκ και τα operations. Τέλος, η #Brandup έχει εδώ και 3 χρόνια δική της πλατφόρμα Influencers Marketing αναγνωρίζοντας από νωρίς την δυναμική της σύγχρονης word of mouth στρατηγικής.